כבוד האישה מהו?

בא לי לישון…


טוב, כבר אי אפשר להתעלם מהנושא הזה. נדמה שהוא צץ בכל פינה, ועוד רגע העולם נחרב..
ואיך לא ידענו עליו עד כה?
ממש תגלית מדהימה, לגלות שלפני 1800 שנה חכמי ישראל פסקו כל מיני פסקים שעניינם אחד הוא- הדרת נשים. הרי ברור לכל מי שקורא את הפסקים הללו, שיש הזויים שמקיימים אותם עד היום באדיקות רבה, שכל מטרתם היתה לנגח את האישה!
הם הכניסו אותה לבית, אסרו עליה לשיר או לעבוד, ציוו אותה לכסות את שערה ואת גופה. ממש מזעזע! 
וההזויים האלה שמקיימים את זה עד היום, ממשיכים להושיב את הנשים בחלק האחורי של בית הכנסת, אוסרים עליהם לקרוא בתורה, אוסרים עליהם לשיר, עושים להם חוף נפרד, מחייבים את האישה לכסות את שערה. אנחנו בשנת 2011 אתם קולטים?! ואיך לא ידענו על זה עד עכשיו?



אני מתעורר….


טוב, כבר אי אפשר להתעלם מהנושא הזה. זה חידוש כל כך גדול, איך הסתדרנו בלעדיו עד עכשיו?!


לפני 150 שנה הם החליטו שהגיע הזמן לשנות עולם. הגיע הזמן לתת לאישה את המקום שמגיע לה. ומאז, הם ממציאים כל מיני חידושים שעניינם אחד הוא- לתת שוויון וכבוד לאישה.
לכן הם התחילו למנף את נושא האופנה. הושיבו בחדר אחד מספר חולי נפש והכריחו אותם לעצב בגדי נשים. ומאז ועד היום אנו זוכים לבגדי נשים מעוצבים להפליא, שחושפים עוד ועוד מגופה הנפלא של האישה בשלל צורות וצבעים. ממש תאווה לעיניים…
הם גם החליטו להחזיר אותה לתודעה של הציבור. ומאז, כל פרסומת ברדיו, בטלוויזיה, או בשלטי החוצות, מוצגת על ידי אישה. וזה לא כל כך משנה כבר על מה הפרסומת, העיקר שתהיה אישה צעירה ויפה, כמו שאר הנשים בעולם…
והם החליטו לשים סוף למשפחה. למה האישה צריכה להיות משועבדת לילדים ובית? היא יכולה גם כן להצליח בעבודה. ומאז, כל אישה נמצאת במירוץ החיים, ממש כמו הגברים, לומדת, עובדת וחוזרת הביתה עייפה. בלי שניה של סבלנות ובלי רגע של תשומת לב לילדים. ממש כמו הגברים. זה שוויון!
פשוט אין ספק לכל רואה, שכל עניינם הוא השוויון, וכבודן של הנשים. וגם ברור שהאישה של היום היא הרבה יותר שמחה מהאישה של פעם.


בא לי שוב לישון…


סיום המסכת.
העליהום התקשורתי-אקדמי-משפטי שעושים אי אלו 'אנשי מוסר' על הציבור הדתי והחרדי בנושא 'כבוד האישה' הוא שקר גדול. מי שמדברים בכבודה של האישה רק ממשיכים להנציח עוד ועוד את זילותה, להתייחס אליה כאל גוש בשר ולהתעלם שוב ושוב מנטיות נפשה הטבעיות.
התרבות שאתם יצרתם ויבאתם לארץ ישראל פגעה ופוגעת בנשים הרבה יותר מהלכות כאלה ואחרות ביהדות שאת רוב רובם אינכם מבינים. או אינכם רוצים להבין. והכל בשם הפלורליזם והשוויון…


ועל זה אמרו חכמים 'כל הפוסל, במומו פוסל'.

דילוג לתוכן